مستندات فروش

مستندات فروش

مستندات فروش در استانداردهای مدیریتی الزام است و در این مطلب لیست مستندات متداول برای فروش ارایه شده است.

مستندات فروش

الزامات استاندارد

  • بند ۸-۲-۱-تبادل اطلاعات با مشتری
  • بند ۸-۲-۳ بازنگری الزامات محصولات و خدمات
  • بند ۸-۲-۴- تغییرات در الزامات محصولات و خدمات
  • بند ۸-۵-۵- فعالیت‌های پس از تحویل

فرم های فروش را دانلود کنید

مدارک مرتبط با فرآیند فروش

فرم ثبت سفارش مشتری و امکان سنجی

به منظور ثبت درخواست‌ها و الزامات مشتری و امکان‌سنجی ان قبل از تعهد به مشتری به‌کار گرفته می‌شود.

پیش فاکتور

جهت پیشنهاد اولیه قیمت به مشتری به‌کار گرفته می‌شود.

فاکتور فروش

جهت ارایه رسمی مبلغ محصولات و خدمات خریداری شده به مشتری به‌کار گرفته‌ می‌شود.

فرم حواله خروج محصول

به منظور اخذ مجوز خروج محصول از کارخانه به‌کار گرفته‌ می‌شود ممکن است توسط مدیر فروش تکمیل شود.

فرم اطلاعات اولیه بازدیدکنندگان نمایشگاه

به منظور جمع‌آوری اطلاعات بازدید‌کنندگان نمایشگاه به‌کار گرفته می‌شود

برگشت از فروش

به منظور ثبت اطلاعات محصولات برگشتی و ردیابی ان به‌کار گرفته می‌شود.

فرم ثبت شکایت مشتری

جهت ثبت شکایت مشتری و رسیدگی به آن‌ها از این فرم استفاده می‌شود.

فرم نظرسنجی مشتری

جهت دریافت نظرات مشتریان از این فرم استفاده می‌شود.

لیست قیمت محصول

مشخصات محصولات به همراه قیمت آنها در این لیست مشخص شده است.

این مطلب توسط مهندس پیام خرازیان تهیه شده است.

انتشار مطلب با ذکر نام پیام خرازیان و آدرس سایت www.isostore.ir بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید